Airco reinigen? Kies voor onderhoud Oto Nijkerk

Een goed werkende airco zorgt voor een frisse en schone lucht in uw auto. Door de groei van schimmels en bacteriën kan er een onaangename geur ontstaan. Het is dan ook verstandig om uw airco regelmatig te laten controleren.

Tijdens een airco reiniging bij Oto Nijkerk wordt de verdamper en het inlaatsysteem van de airco schoongemaakt met speciale reinigingsproducten. Belangrijk is de controle van de afwatering en het schoonmaken hiervan. In de meeste gevallen is het interieurfilter sterk vervuild waardoor deze vervangen moet worden. Uw hele airco systeem wordt dus grondig gereinigd.

airco auto nijkerk

Controle en airco reinigen

• de kwaliteit van het interieurfilter
  • de conditie en spanning van de aandrijfriem van de aircopomp
  • de conditie van de condensor
  • het functioneren van de airco in de auto

Door het reinigen van uw airco zorgt u dus voor een schone, frisse auto en dat is uiteraard beter voor uw gezondheid. Oto Nijkerk reinigt uw airco al vanaf € 59,95,- inclusief interieurfilter en btw.

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf zo maandelijks op de hoogte van het nieuws.