APK Nijkerk en APK Toyota? Kies voor Oto Nijkerk

Wilt u uw Toyota APK laten keuren in Nijkerk? Oto Nijkerk staat voor zekerheid.

Bij de verplichte APK-keuring controleren onze vakkundige monteurs of uw Toyota nog aan de wettelijke eisen voldoet. Onze monteurs kennen uw Toyota van bumper tot bumper. Als er iets gerepareerd of vervangen moet worden, geven we u altijd vooraf een prijsopgave, zodat u weet waar u aan toe bent.

APK Keuring inclusief afmeldkosten en viergasmeting bij Oto Nijkerk € 29,95

Wanneer moet uw Toyota gekeurd worden?

Apk bij dieselauto’s

Als uw auto op diesel rijdt, moet deze na drie jaar voor de eerste keer gekeurd worden. Vervolgens moet de auto ieder jaar een keuring ondergaan.

Apk bij elektrische auto’s

Een hybride of volledig elektrische auto moet voor het eerst na vier jaar gekeurd worden. Vervolgens moet u de auto twee keer per twee jaar laten keuren, en daarna ieder jaar.​

Apk bij benzineauto’s

Een nieuwe benzineauto moet na vier jaar voor het eerst gekeurd worden. Vervolgens wordt de auto twee keer na twee jaar gekeurd. Daarna moet de auto ieder jaar gekeurd worden.

Apk bij auto’s ouder dan 30 jaar

Als uw auto ouder is dan 30 jaar, maar niet voor 1960 is gebouwd, moet u de auto om de twee jaar laten keuren.

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf zo maandelijks op de hoogte van het nieuws.