Laat uw Toyota onderhouden bij Oto Nijkerk

Regelmatig onderhoud is belangrijk om uw Toyota veilig en betrouwbaar te houden. De Toyota monteurs van Oto Nijkerk kennen uw Toyota door en door en gebruiken altijd originele Toyota onderdelen.

Toyota scoort steevast hoog als het gaat om betrouwbaarheid en daar heeft u nog lang plezier van. De monteurs van Oto Nijkerk houden uw Toyota graag in topconditie tegen zo laag mogelijke kosten. Daarom worden al onze monteurs getraind op uw specifieke auto zodat onderhoud en reparatie snel en deskundig kan worden uitgevoerd.

Waarom Toyota onderhoud bij Oto Nijkerk?

Bij Oto Nijkerk krijgt u 1 jaar garantie op reparatie en de gebruikte materialen. Bovendien ontvangt u na iedere standaard onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift gratis Toyota 24-uur Pechhulp in heel Europa.

U kunt uw afspraak online inplannen, bij bijzonderheden nemen wij contact met u op. U kunt ook aangeven of u wilt wachten, of liever gebruik maakt van een gratis leenfiets (we hebben ze zelfs elektrisch!) of leenauto. Tijdens het wachten kunt u gebruik maken van onze gratis WiFi verbinding, zodat u ook digitaal niets hoeft te missen.

Door jaarlijks of elke 15.000 kilometer onderhoud uit te laten voeren kunt u dus nog jaren zorgeloos rijden. Zo bent u niet alleen het voordeligst uit, maar ook het veiligst.

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf zo maandelijks op de hoogte van het nieuws.