1.5 Hybrid Active
Bouwjaar 2018
TT-324-B
Bouwjaar2018

Streetwise en smart: de populaire Toyota Yaris stuurt u soepel door de stad en kan ook nog eens lekker uitpakken op het snelwegasfalt. Deze Toyota heeft een pittige benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Bij wisselvallig en regenachtig weer is goed zicht essentieel. De regensensor reageert op alle neerslag met de juiste actie. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. U bent in deze Toyota ook voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Yaris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Heeft u interesse in deze mooie Toyota? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

Airco (automatisch)
Navigatiesysteem