Toyota C-HR

L-232-DG
Bouwjaar2019
KleurZwart metallic

Deze goed onderhouden Toyota C-HR heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! Hoewel de auto uit 2019 komt, heeft hij maar 36533 kilometer gereden. Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Naast de routeinformatie van het full map navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Toyota is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. U bent in deze Toyota ook voorzien van keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota C-HR is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Toyota u om veiliger te rijden. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. In deze Toyota vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Toyota wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.

Binnenspiegel automatisch dimmend
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar