Toyota C-HR

Bouwjaar2019
KleurRood parelmoer
BekledingLeder

Zoekt u hoge kwaliteit, betaalbaar bezit en uitermate prettige prestaties? Dan komt u uit bij Toyota. 'Let's go places'. Als u een laag brandstofverbruik en goede prestaties belangrijk vindt, dan bent u uitstekend bediend met de viercilinder benzinemotor. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte u nog heeft. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De Toyota is standaard voorzien van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst en keyless entry.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Toyota C-HR is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Toyota C-HR als zich een noodsituatie voordoet. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Als u meer wilt weten over deze Toyota, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

JBL Audio systeem
LED dagrijverlichting