Toyota C-HR

Z-584-LK
CarrosserieSUV
Bouwjaar2022

Achter het stuur van deze stoere SUV kan niemand u iets maken. Dit is een Toyota C-HR van 2022 met 56499 kilometer op de teller. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De conditie van deze auto is 24/7 inzichtelijk dankzij Connected Services. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Toyota is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Ook dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur zijn aan boord.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. Ook helpen het dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Als u nieuwsgierig bent naar deze Toyota C-HR, neem dan snel contact met ons op.

Dodehoek detector
Parkeersensor achter