Toyota Yaris Cross

CarrosserieSUV
Bouwjaar2021
KleurRood parelmoer

Laat u niets wijsmaken, deze Toyota Yaris Cross biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze dealeronderhouden auto uit 2021 heeft 19001 kilometer gelopen. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een driecilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De matrix LED-verlichting is het allernieuwste op het gebied van autoverlichting. Altijd maximaal licht op de weg, zonder tegenliggers te hinderen! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige full map navigatiesysteem. Deze auto is voorzien van automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, lederen stuur en lederen versnellingspook.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Toyota Yaris Cross. Bel of mail ons nu voor een afspraak.

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Led koplampen