Toyota Yaris Cross

X-159-RX
CarrosserieSUV
Bouwjaar2022

De krachtige lijnen van deze SUV springen direct in het oog. Een krachtige benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, trailer assistent, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met dab!) en het full map navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. In deze Toyota kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z′n baasje en de keyless start zorgt dat een druk op de startknop voldoende is. Geen sleutel meer nodig! De uitrusting van deze Toyota is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur en buitentemperatuurmeter behoorlijk compleet.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Bij duisternis herkent de nachtzichtassistent objecten voor de auto zoals mensen en dieren. Het systeem waarschuwt zodat u een aanrijding kunt voorkomen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Stoelverwarming
Stuurwiel verwarming