Toyota Yaris Cross

X-223-ZT
CarrosserieSUV
Bouwjaar2022

Techniek en design helemaal van nu. Kilometerstand van gisteren. Deze bijna-nieuwe Toyota Yaris Cross heeft z'n nestveren afgeschud en is klaar om te vliegen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en in delen neerklapbare achterbank.

Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Ook electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende binnenspiegel horen tot de voorzieningen op deze auto.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

Lichtmetalen velgen 17 inch
Parkeersensor achter