Toyota Corolla

Bouwjaar2020
KleurGroen metallic

.

Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto, deze Toyota Corolla uit 2020 heeft een tellerstand van 53249 kilometer. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Toyota Corolla is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. U bent in deze Toyota ook voorzien van automatische airconditioning, DAB ontvangst, buitentemperatuurmeter en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Toyota. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Deze Toyota Corolla blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Heeft u interesse in deze mooie Toyota? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

LED dagrijverlichting
Stoelverwarming