1.5 Hybrid Dynamic
X-557-XT
Bouwjaar2021
KleurBlauw metallic

De tijd dat kleine auto's alleen voor de boodschappen waren is echt voorbij. Deze stadsauto doet het ook geweldig op de lange stukken. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 19395 kilometer heeft gereden sinds 2021. Hij rijdt lekker, deze Toyota. Pittig ook, met dank aan de compacte en zuinige motor. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelbare buitenspiegels zijn aan boord.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Het audiosysteem met dab-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Ook regensensor, keyless entry, lederen stuur en lederen versnellingspook zijn aan boord.

De automatische veiligheidssystemen in deze Toyota fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.