Toyota Corolla

CarrosserieStationwagon
Bouwjaar2022
KleurWit parelmoer

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Toyota Corolla Touring Sports. Het is een auto van het bouwjaar 2022, hij heeft 4280 kilometer op de teller staan. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Extra opties op deze auto zijn: full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Corolla Touring Sports samen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

Elektrische bedienbare achterklep
Head-up display