Toyota Corolla

CarrosserieStationwagon
Bouwjaar2021
KleurWit parelmoer

Laat u niets wijsmaken, deze Toyota Corolla Touring Sports biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto komt uit 2021. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 19511 In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Winters instappen is er niet meer bij dankzij de stoelverwarming. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Het slim uitgedachte digitale dashboard toont alle essentiële ritinformatie in één oogopslag. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met uw stem kunt u de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en buitentemperatuurmeter.

Als bestuurder van deze Toyota bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Veilig inhalen wordt bevorderd door de actieve dodehoekdetectie. Verder is deze auto uitgerust met forward collision warning system, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Dodehoek sensor