1.3 VVT-i Trend 5deurs met trekhaak
BrandstofBenzine
EnergielabelC
TransmissieHandgeschakeld

Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Toyota Yaris van het bouwjaar 2016, die op de teller 54741 kilometer heeft staan. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De motor maakt een vlotte rijstijl mogelijk en is toch zuinig met brandstof. Verder is de Toyota uitgerust met: 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en pearl metallic lak.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. De snelheid en interval van de ruitenwissers worden bij neerslag op maat aangestuurd via het regensensor. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. Met navigatiesysteem, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze Toyota helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Yaris samen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Bent u nieuwsgierig naar deze Toyota Yaris? Laat het ons dan snel weten.

Cruise control
Metaalkleur parelmoer