1.5 Full Hybrid Aspiration
  • electronic climate control
  • LED dagrijverlichting
  • Lichtmetalen velgen en mistlampen voor
Bouwjaar 2012
33-ZBH-6
Bouwjaar2012
KleurWit parelmoer

Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Neem bijvoorbeeld deze Toyota Yaris uit 2012 met zijn kilometerstand van 167279. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. Deze Toyota Yaris is voorzien van een start-stop systeem. Dat scheelt aardig in brandstofverbruik, maar levert dus ook minder uitstoot van schadelijke stoffen. Ook is de auto voorzien van: LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het full map navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Ook lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.

electronic climate control
LED dagrijverlichting
Lichtmetalen velgen en mistlampen voor
Radio-cd/mp3 speler