Toyota Prius

1.8 Business Met solarroof!
  • Fietsenbeugel (Trekhaak)
  • JBL Audio systeem
  • Navigatiesysteem full map
  • Schuif-/kanteldak
Bouwjaar 2013
53-ZXR-9
Bouwjaar2013
KleurDonker zwart
BekledingHalf leder / stof

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze dealeronderhouden Toyota Prius heeft 139339 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2013. De pluspunten van rijden op benzine en rijden op elektriciteit zijn soms lastig te vergelijken. Dus komt de hybride motor van deze Toyota Prius mooi uit. De perfecte combi! Ook is de auto voorzien van: schuif- en kanteldak, 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.

Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. De uitrusting van deze auto is met keyless entry en lederen stuur behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.

Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

Fietsenbeugel (Trekhaak)
JBL Audio systeem