1.5 Hybrid Aspiration
NX-258-V
Bouwjaar2016
KleurDonker zwart metallic

Deze Toyota Yaris staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Het zal niet lang meer duren totdat benzinerijden uit de tijd is. Maar voor nu is dit de beste oplossing: een combi van elektrisch en brandstof, met een hybride motor. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. U hoeft het stuur geen moment los te laten om de audio aan te passen. De audiobediening op het stuur is een veilige en praktische oplossing. Vergeet uw autosleutels! Met de keyless start instappen en starten is veel makkelijker. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze Toyota helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Toyota voor een proefrit reserveren.

Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
electronic climate control