1.5 Hybrid Trend
KX-482-K
Bouwjaar2016
KleurWit

Alle technologie in de Toyota Yaris is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. De regensensor is alert op iedere druppel op de voorruit en stuurt het ruitenwissersysteem aan naar gelang de hoeveelheid neerslag. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, lederen stuur, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Yaris samen. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Even stilstaan op een hellend wegdeel is een eitje dankzij de hill hold control. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

Navigatiesysteem
Airbag passagier