1.5 Hybrid Active
G-697-XF
Bouwjaar2019
KleurRood

Met deze Toyota Yaris kunt u weer jaren vooruit. De kilometerstand is 16101 en de onderhoudsgeschiedenis is bekend. Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2019 en komt van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Tot de uitrusting behoren ook in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Het audio-installatiesysteem is helemaal van nu, inclusief bluetooth en usb-aansluiting. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De regensensor reageert op de neerslag die op de voorruit belandt. Van een paar spatjes tot een hoosbui: de ruitenwissers weten wat ze te doen staat. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. U bent in deze Toyota ook voorzien van navigatiesysteem, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Yaris samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Toyota. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Toyota bovendien hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Heeft u interesse in deze mooie Toyota? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

Airco (automatisch)
Navigatiesysteem