1.5 Hybrid Dynamic
Z-143-FN
Bouwjaar2019
KleurWit

Wendbaar in de stad en soepel op de snelweg. Dat is deze fraai uitgevoerde Toyota Yaris. Overtuigende prestaties en lekker economisch in gebruik. Deze auto uit 2019 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 28714 kilometer. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Deze Toyota Yaris heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Alle audiofuncties zitten onder uw vingertoppen door de audiobediening op het stuur. In deze Toyota kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. Deze Toyota is voorzien van keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en lederen versnellingspook.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Toyota. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. Ook helpen het hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

Airco (automatisch)
AppleCarPlay/Android