1.5 Hybrid Dynamic Media Pack
Bouwjaar 2020
H-676-HR
Bouwjaar2020

Ruim en economisch, dat is de Toyota Yaris. Dit dealeronderhouden exemplaar is van het bouwjaar 2020 en heeft een kilometerstand van 23212. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. Goed voor het milieu, goed voor de portemonnee: hybride rijden biedt het beste van beide! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Belangrijk voor de veiligheid onderweg: u hoeft uw handen niet van het stuur te nemen om het audiosysteem te bedienen. Dit kan vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. In deze Toyota kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

Airbag passagier