1.5 Hybrid Aspiration
PJ-757-R
Bouwjaar2017
KleurBlauw metallic

Bij het ontwerpen van de Toyota Yaris stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze dealeronderhouden Yaris is van het bouwjaar 2017, hij heeft 34277 kilometer gelopen. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Ook in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.

Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. U hoeft het stuur geen moment los te laten om de audio aan te passen. De audiobediening op het stuur is een veilige en praktische oplossing. Bij slecht weer houdt u graag de handen aan het stuur. De regensensor regelt automatisch hoeveel hulp u van de ruitenwissers nodig heeft. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Ook lederen stuur, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Toyota. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Wij leveren deze auto aan u met Bovag Garantie. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

electronic climate control
Regensensor