1.5 Hybrid Bi-Tone
RX-374-G
Bouwjaar2018
KleurBlauw metallic

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Toyota Yaris. Het is een auto van het bouwjaar 2018, hij heeft 60000 kilometer op de teller staan. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Het bedienen van het audiosysteem vanaf het stuurwiel helpt u om gefocust te blijven op de weg. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Met de ingebouwde regensensor kijkt u altijd door een schone en droge voorruit. De auto activeert de ruitenwissers volautomatisch. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook is deze Toyota helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Toyota wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.

Dakspoiler
LED dagrijverlichting