1.5 Hybrid Dynamic Limited
Z-183-BF
Bouwjaar2023
KleurZwart metallic

Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2023 komt; hij heeft slechts 7077 kilometer afgelegd. Hij rijdt lekker, deze Toyota. Pittig ook, met dank aan de compacte en zuinige motor. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

In één oogopslag heeft u alle benodigde functies onderweg in beeld, dankzij het slim ingedeelde digitale dashboard. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Vergeten af te sluiten? Bandenspanning onvoldoende? De speciale app geeft u direct een seintje met behulp van Connected Services. Het audiosysteem (met dab-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning, regensensor, buitentemperatuurmeter, lederen stuur en lederen versnellingspook is deze Toyota helemaal compleet.

Deze Toyota is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Deze Toyota Yaris is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Is dit de auto die u zoekt? Neem snel contact met ons op, dan kunt u hem binnenkort zelf bekijken.

Fabrieksgarantie 13-06-2026