Toyota Prius

Z-612-LL
Bouwjaar2019
KleurBlauw metallic

Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Toyota Prius. Het is een auto uit 2019. De benzinemotor levert uitstekende prestaties. Van binnen is deze Toyota Prius mooi uitgevoerd met een classy lederen interieur. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. Ook LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak zijn aan boord.

Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Deze Toyota is voorzien van draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Prius samen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Dodehoek detector