1.5 Hybrid Dynamic Limited met winterpack
Bouwjaar 2022
X-677-SK
Bouwjaar2022

Je ziet het niet, maar de nieuwigheid is er nét van af. En dat maakt deze jonge Toyota Yaris heel betaalbaar. Met deze Toyota is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.

Altijd de benodigde functies in beeld? Het digitale dashboard zorgt ervoor. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Deze auto is voorzien van DAB ontvangst, regensensor en lederen versnellingspook.

Het rijden met deze Toyota wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Toyota Yaris is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. Ook helpen het hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.

Dab
Parkeersensor voor en achter