1.5 Hybrid GR Sport Limited full option
Bouwjaar2022
KleurWit parelmoer
BekledingHalf leder / stof

Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Toyota Yaris. Dit is een auto uit 2022, er staat 22702 kilometer op de teller. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, sportinterieur, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Alle functies voor een veilige en zuinige rit worden overzichtelijk weergegeven op het digitale dashboard. Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met een speciale app maakt u overal verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Deze Toyota is voorzien van electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende binnenspiegel.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Yaris samen. Recht voor u ziet u de weg én alle dashboardinformatie dankzij de head-up display Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Deze Toyota Yaris is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. In deze Toyota vinden we verder een dodehoekdetectie, forward collision warning system, nachtzichtassistentie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Dodehoek detector
Head-up display
Lichtmetalen velgen multi-spaaks 18"