1.5 Hybrid GR Sport Limited
  • Lederen stuurwiel
  • Lichtmetalen velgen multi-spaaks 18"
Bouwjaar 2022
X-885-VK
Bouwjaar2022
KleurRood parelmoer
BekledingHalf leder / stof

Ook deze hatchback is zeer veelzijdig en levert bovendien uitstekende prestaties. Dit is een Toyota Yaris van het bouwjaar 2022, hij heeft 14851 kilometer op de teller staan. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de complete uitrusting van deze auto hoort ook stoelverwarming. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, sportinterieur, dakspoiler en donker getint glas achter.

Verken de digitale wereld van mobiliteit waar het digitale dashboard alles biedt wat u nodig heeft om uw reis comfortabel te maken. Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het full map navigatiesysteem! Natuurlijk behoren electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende binnenspiegel ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Yaris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Toyota. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Toyota bovendien hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Toyota. Belt u ons snel?

Lederen stuurwiel
Lichtmetalen velgen multi-spaaks 18"
Metaalkleur parelmoer
Sportonderstel