1.5 Hybrid Y20
Bouwjaar 2019
GLZ-49-R
Bouwjaar2019

U mag 'm natuurlijk klein noemen. Maar compact komt meer in de buurt. De kilometerstand van deze goed onderhouden auto is laag, slechts 33035. De auto is van bouwjaar 2019. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.

Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. Deze Toyota is voorzien van knoppen op het stuur om het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem te bedienen. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Het luxeniveau in deze Toyota is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De uitrusting van deze Toyota is met lederen stuur en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Yaris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Toyota bovendien hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Als u nieuwsgierig bent naar deze Toyota Yaris, neem dan snel contact met ons op.

Airco (automatisch)
LED achterlichten