1.5 VVT-i Active 5 deurs met navigatie
BrandstofBenzine
EnergielabelC
TransmissieHandgeschakeld

Dankzij hoogwaardige techniek en verschillende veiligheidssystemen, biedt deze Toyota Yaris u optimale veiligheid en comfort tijdens iedere rit. Zijn pittige prestaties dankt deze auto aan zijn compacte en zuinige motor. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en start-stopsysteem.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem bedient u met knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De ene neerslag is de andere niet. Dankzij de regensensor krijgt u automatisch precies zoveel wisbewegingen die het zicht nodig heeft. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook is deze Toyota helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Deze Toyota Yaris is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. In deze Toyota vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. Bent u nieuwsgierig naar deze Toyota Yaris? Laat het ons dan snel weten.

Cruise control
Navigatiesysteem