Toyota Aygo

BrandstofBenzine
TransmissieHandgeschakeld
Cilinderinhoud998 CC

Bescheiden van formaat maar o zo slim met ruimte, de Toyota Aygo X. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Met deze auto is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Deze auto heeft airconditioning aan boord. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Toyota Aygo X heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

Achterruitverwarming
Airco