Toyota Aygo

BrandstofBenzine
TransmissieHandgeschakeld
Cilinderinhoud998 CC

Praktisch in gebruik en ruim van binnen, met dat doel is deze Toyota Aygo X ontworpen. Het is een auto van het bouwjaar 2024, die 2000 kilometer op de teller heeft staan. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Met deze Toyota is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. In deze Toyota profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Aan boord: een uitstekend audiosysteem met DAB-radio: hoge kwaliteit en veel zenderkeus. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Toyota Aygo X een achteropkomend verkeer waarschuwing. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. En deze auto heeft ook lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

In de Toyota Aygo X heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.

Airco
LED dagrijverlichting