Toyota Aygo

BrandstofBenzine
TransmissieHandgeschakeld
Cilinderinhoud998 CC

Klein maar krachtig, deze Toyota Aygo X. Hoewel, klein? Hij heeft zat ruimte voor vier personen en lijkt van binnen een stuk groter dan van buiten. Of je moet de wegenbelasting en het brandstofverbruik bedoelen. Want die zijn inderdaad heel bescheiden. Op de teller van deze auto staat slechts 3391 kilometer. Met deze auto is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. Bij de rijke uitrusting horen ook LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Deze auto heeft airconditioning aan boord. Deze Toyota is voorzien van lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Aan boord van deze Toyota houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Toyota Aygo X is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

Achterruitverwarming
Airco