Hybrid 130 Launch Edition
KleurBlauw metallic
EnergielabelB
Cilinderinhoud1490 CC

Onverwoestbaar in reputatie, betrouwbaar onderweg en helemaal klaar voor de toekomst. Dat is Toyota. 'Let's go places'. Deze dealeronderhouden Toyota heeft slechts 15 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2024. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Winters instappen is er niet meer bij dankzij de stoelverwarming. Pak aan, 't is winter! Zo'n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! In deze Toyota profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het full map navigatiesysteem. En deze auto heeft ook electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en buitentemperatuurmeter als standaard uitrusting.

De Toyota Yaris is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Snelheid en andere benodigde info hoeft u niet meer te bekijken op het dashboard. De head-up display projecteert de gegevens in de voorruit. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. In deze Toyota vinden we verder een dodehoekdetectie, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.

Dodehoek detector
Draadloze telefoonlader