Toyota Auris

SF-338-D
CarrosserieStationwagon
Bouwjaar2018

U ziet het al aan de buitenkant en u voelt het zodra u de krachtige motor start, deze sportieve Toyota Auris Touring Sports is gemaakt om prestaties te leveren. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen full map navigatiesysteem aan boord! In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. De uitrusting van deze Toyota is met regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en usb-aansluiting behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Auris Touring Sports is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij de veiligheidssystemen van deze Toyota hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Toyota, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar