Toyota Auris

CarrosserieStationwagon
Bouwjaar2014
KleurWit parelmoer

Laat u niets wijsmaken, deze Toyota Auris Touring Sports biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto uit 2014 heeft 112008 kilometer gelopen. De benzinemotor geeft deze auto sportieve prestaties en zorgt voor een laag brandstofverbruik. Geniet van de lichtinval en het uitzicht van het grote glazen panoramadak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het full map navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt!

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Auris Touring Sports samen. Door de hill hold control is geen helling meer een probleem om stil te staan.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.

electronic climate control
Metaalkleur parelmoer
Panoramisch dak
Trekhaak
Afst. bed. voor centr. deurvergr.