Toyota Auris

Z-476-FS
CarrosserieStationwagon
Bouwjaar2018

Toyota heeft een onverwoestbare reputatie als het gaat om technologische innovatie, maar ook om economisch gebruik en betaalbaar onderhoud. 'Let's go places'. Zegt u het maar, waarheen? De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Deze Toyota Auris Touring Sports heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Toyota heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Extra opties op deze auto zijn: keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

In de Toyota Auris Touring Sports heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Toyota u om veiliger te rijden. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Interesse voor deze Toyota Auris Touring Sports? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.

Lichtmetalen velgen 17 inch
Parkeersensor voor en achter