Toyota Aygo

BrandstofBenzine
EnergielabelB
TransmissieHandgeschakeld

Doordachte techniek en intelligente systemen zijn pas waardevol wanneer ze een functie hebben. Meer dan wie ook hebben de Japanse autofabrikanten dit door, en dat merkt u ook aan deze Toyota Aygo. Voor de aandrijving van deze auto zorgt een compacte motor. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

De auto is uitgerust met een uitgebreid audiosysteem, waarbij online muziek te beluisteren is via bluetooth een usb-aansluiting, waarmee u ook devices oplaadt. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Aygo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Maak nu een afspraak voor een proefrit!

Airco
Elektrische ramen voor