Toyota Aygo

KleurRood
BrandstofBenzine
EnergielabelC

Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Neem bijvoorbeeld deze Toyota Aygo uit 2018 met zijn kilometerstand van 73557. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De motor is zuinig maar pittig, en maakt een vlotte rijstijl mogelijk. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Op het stuur bevinden zich ook de schakelaars waarmee u de audio bedient. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het is mogelijk om muziek draadloos te beluisteren dankzij bluetooth met audiostreaming. Extra opties op deze auto zijn: airconditioning, lederen stuur en versnellingspook, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Aygo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze Toyota in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?

Airco
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar