Toyota Aygo

BrandstofBenzine
EnergielabelB
TransmissieHandgeschakeld

Waarom deze Toyota Aygo X zo populair is? Dat is echt niet zo moeilijk. Want hij heeft heel wat fijne extra's verstopt in z'n handige formaat. En heerlijk laag in verbruik, wegenbelasting en verzekering. Op de teller van deze auto staat slechts 18000 kilometer. Met de pittige benzinemotor en de handgeschakelde vijfversnellingsbak manoeuvreert u moeiteloos door het verkeer. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Toyota Aygo X heeft verwarmbare voorstoelen. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Toyota Aygo X een achteropkomend verkeer waarschuwing. De Toyota is standaard voorzien van: automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Deze Toyota Aygo X is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Indien u interesse heeft in deze Toyota, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

Afwijkende dakkleur
Draadloze telefoonlader