Toyota BZ4X

Bouwjaar2023
BrandstofElektrisch
Datum deel 1a09-02-2023

Dit is een demo auto, proefrit maken is mogelijk. De eerste volledig elektrische auto van Toyota.

Toyota is een zekere, slimme en vooruitstrevende keuze. ‘Let′s go places′. De modernste techniek is toegepast om u in alle rust en stilte van de rit te laten genieten. Daarbij zult u zien dat de tijd om de accu's op te laden enorm meevalt, en dankzij de flinke actieradius hoeft u dat ook niet zo vaak te doen. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Toyota uitstekende prestaties. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Stramme vingers krijgen ′s winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, LED-dagrijverlichting en neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons om onderweg de accu van de smartphone bij te laden. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start.

In de Toyota bZ4X heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje.

Een proefrit? Natuurlijk! Neem contact op en we maken een afspraak om u te overtuigen van deze kwaliteitsauto!

360 graden rondom camera
Dodehoek sensor