Toyota RAV4

Bouwjaar2022
EnergielabelB
BekledingLeder

Achter het stuur van deze stoere SUV kan niemand u iets maken. Dit is een Toyota RAV4 van 2022 met 11077 kilometer op de teller. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige viercilinder benzinemotor. Ze zeggen weleens dat stijlvol en handig niet gauw samengaan. In dit geval wel: kijk maar naar het lederen interieur en de elektrisch bedienbare achterklep. Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio. Want in deze Toyota bedient u het vanaf het stuurwiel of met gesproken opdrachten. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De automatische veiligheidssystemen in deze Toyota fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

Alarm klasse 3
Dodehoek detector