Toyota Yaris Cross

Bouwjaar2024
KleurGroen metallic
EnergielabelC

Met zijn kenmerkende hoge silhouet straalt deze SUV vastberadenheid uit, maar ook de zekerheid dat hij altijd zijn weg vindt, waar u ook naartoe rijdt. Op de teller van deze auto staat slechts 15 kilometer. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen full map navigatiesysteem aan boord! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende binnenspiegel.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Deze Toyota Yaris Cross blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

Dab
Navigatiesysteem full map