Toyota Yaris Cross

Bouwjaar 2023
X-656-VX
Bouwjaar2023

U zoekt een betrouwbare auto met uitstekende rijkwaliteiten? Dan is deze Toyota Yaris Cross een geweldige keuze! Deze auto uit 2023 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 3030 kilometer. Deze Toyota Yaris Cross is voorzien van een hybride motor en gebruikt dus zowel brandstof als elektriciteit. Dat betekent zuinige kilometers en toch maximale prestaties. Deze Toyota Yaris Cross heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Maximaal daglicht, royaal uitzicht: het glazen panoramadak zorgt ervoor! Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en donker getint glas achter.

Het digitale dashboard is qua lay-out en zichtbaarheid superslim ingedeeld. Alle functies in één keer in beeld! Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen full map navigatiesysteem vertelt u alles! Deze auto is voorzien van automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en buitentemperatuurmeter.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Blik permanent op de weg en toch belangrijke functies in beeld? De head-up display projecteert rij-informatie op de voorruit! De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. De auto is ook uitgerust met forward collision warning system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

Draadloze telefoonlader
Elektrische bedienbare achterklep