Toyota Yaris Cross

Bouwjaar2023
KleurGroen metallic
BekledingHalf leder / stof

U zoekt een betrouwbare auto met uitstekende rijkwaliteiten? Dan is deze Toyota Yaris Cross een geweldige keuze! De kilometerstand van deze dealeronderhouden auto is laag, slechts 6327. De auto is van bouwjaar 2023. We weten het: benzinerijden is een dure grap. Elektrisch heeft de toekomst. Met de hybride motor van deze Toyota Yaris Cross heeft u de keuze: elektrisch als het kan, benzine als het moet. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Alle functies voor een veilige en zuinige rit worden overzichtelijk weergegeven op het digitale dashboard. Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Ook electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en buitentemperatuurmeter zijn aan boord.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Toyota te reserveren.

360 graden rondom camera
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar