Toyota Yaris Cross

CarrosserieSUV
Bouwjaar2023
KleurGroen metallic

Deze Toyota Yaris Cross oogt, klinkt en rijdt al heel ervaren, maar is nog hartstikke jong. Met alle actuele techniek en rijkwaliteiten die je van een bijna-nieuwe auto mag verwachten. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2023 komt; hij heeft slechts 7696 kilometer afgelegd. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een driecilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de DAB-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. U bent in deze Toyota ook voorzien van automatische airconditioning, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Toyota. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Een aanrijding met een andere weggebruiker die zich in uw dode hoek bevindt, heeft meestal ernstige gevolgen, zeker bij kwetsbare verkeersdeelnemers. De actieve dodehoekdetectie helpt dit risico sterk te verkleinen. Verder is deze auto uitgerust met forward collision warning system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Toyota Yaris Cross. Bel of mail ons nu voor een afspraak.

Dodehoek sensor
Parkeersensor achter