Toyota Yaris Cross

EnergielabelB
BekledingHalf leder / stof
Cilinderinhoud1490 CC

Met een auto als deze Toyota Yaris Cross komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2024 komt; hij heeft slechts 15 kilometer afgelegd. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Moet uw smartphone ook even tanken? Bijladen kan supersimpel met de draadloze telefoonlader. Deze auto is voorzien van electronic climate control, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

U geniet nog meer van het rijden met uw Toyota omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap valt. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!

Binnenspiegel automatisch dimmend
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar