Toyota C-HR

X-991-KK
CarrosserieSUV
Bouwjaar2023

Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Toyota C-HR heeft 3310 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Bij deze Toyota C-HR is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor de veiligheid op de weg is het goed dat u uw ogen op de weg kunt houden en uw handen aan het stuur. Want het audiosysteem, met DAB-ontvangst, en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Met deze auto heeft u altijd een copiloot aan uw zijde. De regensensor activeert de ruitenwissers en de automatisch inschakelbare verlichting schakelt de verlichting aan wanneer nodig. De juiste afstand en snelheid worden gereguleerd met de adaptive cruise control en u parkeert op de millimeter met hulp van de parkeersensoren achter. De contactsleutel is bij deze auto verleden tijd. De keyless start zorgt ervoor dat een druk op de knop voldoende is.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als autonoom remsysteem en dodehoekdetectie, bent u steeds veilig onderweg.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Toyota, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

Dodehoek detector
Parkeersensor achter