Toyota Yaris Cross

X-720-TF
CarrosserieSUV
Bouwjaar2022

Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Toyota. De onderhoudsgeschiedenis is bekend, de kilometerteller staat op 23000. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Deze Toyota Yaris Cross legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Deze auto is voorzien van een digitaal dashboard waarmee u de cockpit-interface kunt personaliseren. Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. Gedoe met kabels en stekkers in de sigarettenaansteker is voorbij. De aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons zorgt voor wireless recharging van uw smartphone. Ook full map navigatiesysteem, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel zijn aan boord.

De geavanceerde technologie in deze Toyota is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Bij de veiligheidssystemen van deze Toyota hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Cruise control adaptief